OVH zet zijn ontwikkeling voort en opent zijn eerste datacenter in Duitsland

Pays-Bas

Om gebruikers de kans te geven de diensten van elk nieuw datacenter te laten ontdekken en testen, heeft OVH exclusieve aanbiedingen gerealiseerd: ‘Discover OVH’. De ‘Discover' aanbiedingen, beperkt beschikbaar, bieden de beste prijs-kwaliteitverhouding op de markt. Binnen dit nieuwe datacenter zijn de dedicated Intel Xeon E3-1245v6 servers al verkrijgbaar vanaf €49.99/maand (excl. btw). Elke maand worden er, afhankelijk van het land, nieuwe diensten toegevoegd die het productaanbod zullen verrijken: een serie van dedicated servers, VPS, Public Cloud en Private Cloud. Uiteindelijk wil OVH zijn klanten al zijn oplossingen wereldwijd aanbieden, via één enkele Manager en API, om de gebruikerservaring te optimaliseren. Om de aanbiedingen te bekijken gaat u naar: https://www.ovh.nl/discover/ Met een capaciteit van bijna 45 000 servers bevindt dit eerste Duitse datacenter zich vlakbij Frankfurt. Door deze Point of Presence is er een directe verbinding met Brussel, Straatsburg en Praag, en vervolgens met Parijs, Amsterdam, Londen en Milaan. Alle aangeboden diensten in de nieuwe datacentra hebben een geïntegreerde bescherming tegen elk soort DDoS aanval, standaard gratis aangeboden door OVH. De vRack dienst, die diensten wereldwijd en geïsoleerd met elkaar verbindt, zal ook worden aangeboden zodat de gebruikers complexe privé-infrastructuren kunnen bouwen, op een wereldwijde multi-datacenter omtrek. OVH, die afgelopen herfst een ambitieus internationaal ontwikkelingsplan heeft gestart, bouwt op dit moment een datacenter in het Verenigd Koninkrijk en twee in de Verenigde Staten (aan de oost- en westkust). Na de implementatie van dit plan, biedt OVH zijn klanten een keuze uit datacentra in 11 landen en op 4 continenten, allen met elkaar verbonden door zijn eigen wereldwijde netwerk met een capaciteit van meer dan 11 TBPS. Perscontact: Alberto Wieske alberto.wieske@corp.ovh.com